I skapandets skede

Efter många om och men så har jag sammanfattat Ryssland lite kort för mig själv.

Ryssarna är elaka jävlar, har alltid varit elaka jävlar.
Dom spöade skiter ur Napoleon, spöade skiten ur Mr Hitler.
Ja, spöade skiten ur varenda jävel dom fick tag i helt enkelt.

Förr var ryssarna i Ryssland och brydde sig inte ett skit.

Sen, mitt i allt, hölls dom inlåsta i Sovjetunionen i sjuttio år.

Nu är dom satans jävlarna fria och dom såg vad vi hade, och kom hit i stora jävla horder. Och som jag sa, dom är elaka jävlar.

Om jag är en sexa på den elaka skalan så är dom tolvor.

Dom är giriga och aggressiva. Och nu när typ hela världen, eller ja, större delen av världen har gått med i EU så tänkte jag att vi kunde kliva ur vägen för dom.

Fast vi kan inte kliva ur vägen bara så där,
för då verkar vi svaga och rädda och då knäpper dom oss.

Alltså får vi helt enkelt komma fram till någon form av överenskommelse.

Alla är vinnare, alla är glada, inga obehagligheter förekommer.

Jag känner en form av ro och lugn i själen över att veta att vi slipper ha med dom jävlarna att göra under den luriga ryska vintern som av någon anledning alltid tajmar in varje gång ryssarna är involverade. 


Nu är det fan på tiden att jag drar mig tillbaka till kojan.
Jobbet kallar 04.10.
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: adrian

hela värden kan inte vara med i europeiska unionen, utan bara länder i europa

2010-11-06 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0