Would you still love me, anyway?

Har haft beslutsångest nu sen i söndags.. jag vill göra något nytt med mitt utseende.
Jag är grymt less på både frisyr och hårfärg.
Hade jag fått bestämma så hade mitt hår varit knallrött.

Nu undrar ni säkert vem det är som sätter gränser för mig va?
Jo, mitt eget hår faktiskt.

Dom som känner mig vet att jag brukade komma i olika färger på håret var och varannan dag en gång i tiden.
Mitt hår vill inte riktigt samarbeta genom att reparera sig efter alla blekningar som mitt hår en gång var omsvärmat av.

FANTASTISKT!

Men nu är frågan, ska jag klippa lugg eller inte?



Kommentarer
Postat av: Louise

klipp klipp klipp! Men det är förjävla jobbigt om man ångrar det sen, tar ju år innan det växer ut. Och om du nu ska klippa dig, klipp inte lika kort som jag en gång gjorde på dig;D HEHEHE

2010-03-31 @ 20:04:02
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA! nä jag lovar att jag inte ska rynka pannan ;)

2010-04-01 @ 17:39:02
URL: http://unshaped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0