Your mouth, these words, silence

Att bli av med en kille utan att skada deras manlighet
är ett tydligt problem i dagens samhälle..

Ordet "försvinn"
och meningarna
"jag vill aldrig mer se dig igen"
"dra åt helvete"

fungerar ju uppenbarligen inte.

Av egen erfarenhet så har jag lagt märke till att han tar det som en utmaning.

Så nästa gång jag verkligen vill bli av med en kille,
så kommer det att låta ungefär så här:

"Jag älskar dig....
Jag vill gifta mig med dig...
Jag vill bli mor till dina barn..."

Jag har nämligen hört att detta ska funka!

FANTASTISKT!

Familjen Björnfot Niemi

Kommentarer
Postat av: -:-:-:-

Haha!! Du är på rätt spår. Men bombsäkert är det inte.. Här kommer en säker killer:

"Asså jag har fått klamydia av nån av dina polare å det kliar som fan! Om vi har sex så kanske det slutar?"

"-Hallå, vart ska du?? Kom tillbaka hörrö! Det kliiiiaaaar!!"

2010-01-23 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0