You are my poison

Jaa, nu har ännu en helg gått
Vad har jag gjort? ingenting.
Vad har jag åstadkommit? ingenting.
Har jag lärt mig något? inget som jag inte redan visste
Har jag blivit en bättre människa?  det krävs nog mer tid för det.

Oooh, the truth is killing me!

För tillfället är jag en urfattig pungråtta i mina bästa dagar.

Alltså jag kan verkligen inte hålla i mina pengar. Jag får underhållet imorgon och studiebidraget på fredag.
Men jag har redan hunnit med att beställa lite grejer och skrivit en lång lista på saker som jag ska införskaffa till mitt ego. Jag lär mig aldrig när det kommer till att spendera för mycket pengar.

Jag shoppar bara för att shoppa och inte för att jag behöver det. Nödvändigt.
Sen vet jag inte ens vars mina pengar har tagit vägen.
Men jag tänker ofta att man faktiskt får lyxa till det ibland,
men just det där ordet ibland brukar uppstå lite väl ofta.

Detta kommer leda till att det blir en fattig februari månad för MrA.

Nu i fredags råkade jag få syn på ett halsband, och jag föll direkt.
Kärleken blev alltför stor.
Det skulle göra sig mycket bättre på mig än på en liten kudde i ett glasskåp.
Problemet är bara att det kostar 2700.
Men som sagt både kärleken och plånboken svider ibland.
Måste bygga upp ekonomin så jag kan köpa detta underbara smycke.
 
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0