We don't celebrate sundays!

Efter gårdagens gång så har jag insett hur idiotiskt det är att sätta sig vid datorn och skriva till folk när man har förtärt alkohol.
Det sägs att man lär sig nått nytt varje dag och se på fan.

Lollo och jag hade ett väldigt bra teamwork igår
efter jag hade lämnat platsen och är halvvägs hem så ringer Louise

Lollo: kom hit vi måste prata
Jag: vad ska vi prata om?
Lollo: allt.

Jag blev nervös och tänkte att nu jävlar har det hänt något så jag bad min chaufför att vända om igen.

när jag väl landat tillbaka till platsen och ser min kära vän Louise så vänder hon sig om med en förundrad blick och undrar vad jag gör där. När jag berättade sa hon "okej men nu är min skjuts här hejdå".

TUMMARNA UPP!

Sen kom vi även fram till att man borde få munnen för tejpad efter en viss mängd alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0