So young, so young.

MrLouise har hittat gamla godinar på sin eller om det var hennes pappas dator, don't remember.
Men jag skrattade gott när jag såg dom. Vilka minnen alltså, men dessa bilder bjuder jag på.
Om jag inte minns fel så var vi 12 år, rätta mig Louise om jag har fel nu.


Jag är tjejen i blont hår och svart dunjacka brevid ida som bär en lysande vit jacka för omväxlingens skull.
Detta var vårat basketlag och jag får för mig att vi skulle spela match eller om det var någon turnering många mil hemmifrån. Och vem är så idiotisk så hon sminkar upp sig och bär stora smycken när man reser många mil för att spela basket om inte Amanda Niemi?


Kommentarer
Postat av: Louise

Joo jag tror att 12 stämmer, för jag hade fortfarande blont hår :D

2010-01-21 @ 06:44:47
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0