Save me from myself

Idag är det fredag, alla verkar ha planer för kvällen men inte jag.
Min enda plan idag är att äta tacos, vilket jag längtar till!
Sen får jag väl se vad som händer med mig.

Ska jag ut på krogen?
eller kanske ha en mysig hemmakväll?
hänger gäng och snackar skit med någon?

Nja får se vad som kommer upp.

Men jag har börjat överväga tanken med att göra mitt hår ljusare igen, jag vet att när jag färgar håret ljusare så blir det alltid mörkt igen efter högst en vecka, men jag är såå sugen på att förändra mitt utseende igen :)




Kommentarer
Postat av: Louise

Du är otroligt störd som ens överväger att lägga pengar än en gång när du tillåmed vet att du färgar tillbaka :D PUSS

2010-01-16 @ 09:53:13
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0