In your head!

Johanna berättade att hon har svammlat så mycket på senaste.
Vilket jag snappade upp väldigt fort..

Jag: det är inte du som svammlar, det är något i din kropp. kanske din hjärna eller ditt hjärta. Men jag vet inte vilket för du är ju inte så smart och ditt hjärta är inte så stort.

Sen kom jag till underfund med att Johanna är den mer intelligenta av oss.

Johanna sa även att om min första tanke då jag vaknar är
"det här är en fantastisk dag"
så blir det nog så, vilket gör att jag kommer vara på ett strålande humör hela dagen, till och med på morgonen. Jag kanske får ett infall och börjar bädda sängen och är duktig eller något liknande.
Jag ska ge mig fan på detta, och se om det verkligen funkar.

I saw him today, I saw his face.
It was a face I loved, and I knew
I had to run away, and get down on my knees and pray
that they'd go away, and still they begin.
Needles and pins because of all my pride.
The tears I gotta hide.
I thought I was smart, I'd won a heart.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygg du är gumman :)

2010-01-17 @ 03:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0