Godmorgon!

Ingen sömn inatt. bara vred och vände och då är det ingen ide att ens försöka.
Så vad har jag sysselsatt mig med då en natt som denna?
Jo jag har beställt 4 böcker.
Väldigt smart av mig som inte ens har ekonomi till detta.
UNDERBART!
Jag satt hela dagen igår och funderade över min usla ekonomi som består av studiebidraget och underhållet, och ändå får mina fingrar eget liv och passar på att ge mig onödiga utgifter medans min hjärna tänker på något helt annat för en sekund.

Min mage kurrar och har sig, men jag måste vänta tills kl 6 innan jag stiger upp för att koka kaffe, äta frukost, och duscha innan man börjar bege sig mot skolan.

På tal om ingenting så har jag tappat bort mitt busskort vilket betyder att jag måste betala för den underbara morgonresan in till stan..

ooh, tänk om man fick sån frukost,  vilken vardagslyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0