Det eviga tjatet om mat

När jag och min syster talar eller umgås så handlar våra konversationer oftast om mat. Denna natt har även hon dygnat och vårat första morgonsamtal handlar om så klart mat.

-Vi pratar mat
-Vi lagar mat
-Vi sjunger om mat

Jag: Fan vad hungrig jag är..
Lillan: åhfan, MCDONALDS!
Jag: euu, jag är hungrig på egg men det har vi inte hemma.
       egg ägg
       men vad fan! 
       hur i hela helvete stavas skiten?
       ÄGG eller EGG!!!??
Lillan: haha, ÄGG amanda ägg
          egg är den spetsiga delen på en kniv
Jag: Min mage kurrar ikapp med "hungry eyes" låten..
Lillan: ÅH! jag ska koka ägg och stoppa det på mackan med kaviar!
           LYXFRULLE!
Jag: Äckelunge! från och med nu så kommer jag aldrig att koka ägg med dig och 
       din kastrull kommer nu att vara min fiende
Lillan: mm, äggish, ååh, jag drömmer mig bort bland kaviar och ägg som nu är på kokning
Jag: Jag hoppas att vi slutar att diskutera mat.
Lillan: VAD FAN DET FINNS INGEN KAVIAR!?
Jag: HAHAHAH GUD FINNS, dra mig baklänges!


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahah

2010-02-02 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0