Come on baby, light my fire

Folk brukar säga att man måste lära känna sin kropp.
Min kropp har inte några direkta kommunikationsegenskaper.
Men jag hörde faktiskt häromdagen, efter jag hade sagt:
"Kära kropp, vad tror du om en solning ikväll?".
Klart som korvspad hörde jag den säga:
"Lyssna jävligt noga nu din häxa..  gör det och du dör".

Efter det gav jag fan i att lära känna min kropp.

People call me weird, oh it's such a shame
Maybe it's my clothes, must be to blame
I don't even care if I look a mess
Don't wanna be a sucker like all the rest


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ahahahah du är min idol

2010-02-22 @ 20:27:37
Postat av: Softie

Uppdatera din blogg!

2010-03-18 @ 09:06:09
URL: http://softiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0