Sooomliga gååår i traasiga skor!

ja det brukar jag göra, om ni nu undrar.

Det började med en hemsk dag.

Men sen när jag kommer hem så möter jag ett stort påskägg med mitt namn på!?
Jag började fundera på vem som har varit så ädel och hedervärdig och köpt detta ägg åt mig.
Mitt leende blev bara större och större, det var de vackraste ting jag skådat på länge.

Jag kunde verkligen inte hålla mig borta, jag var helt enkelt tvungen att öppna detta ägg.
Sagt och gjort.

KINAPUFFAR, FANTASTISKT!

Det tog mig två minuter att tömma det underbara ägget, men när jag gick genom köket för att ta mig till soffan för att smälta all choklad, så skådar mina ögon något intessant i ögonvrån.
Jag stannar upp
backar tillbaka lite
tittar upp på bänken
och finner två påskägg till!!

AWESOME!!!

Jag började undra om det var någon som faktiskt ville vara riktigt snäll mot mig en påsk som denna, men tog genast tillbaka min tanke när jag till min förskräckelse insåg att det inte var mitt namn som stod på dom..

Ilskan stod och lurade bakom knuten på nå hörn.

Jag smög mig igenom lägenheten för att se om jag kunde skåda någon av mina familjemedlemmar.
Jag gick genast tillbaka till dom två återstående äggen på diskbänken..

Jag tittade åt både höger och vänster.. kusten var klar.

Dom slank ner fint dom också.




Jag gillar påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0