Vad har jag gett mig in på?

Jag har insett att det är dags att jag tar mig själv i kragen. Jag måste börja träna igen. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här otränad.
Det är verkligen inte jag.
Jag älskar att träna, så länge jag har relativt aggressiv och peppig musik som får mig att hålla igång. Om jag är utmattad och är nära på att ge upp, då sätter jag på musik som får mig att tänka på saker som gör mig arg.
Det funkar.

Så imorgon mitt härskap börjar jag att träna igen. Jag har inte tränat sen i maj, men jag hoppas verkligen att mina muskler inte har övergett mig. Det är helt otroligt att dom inte brukar överge mig, med tanke på min lathet.

Så morgonen imorgon kommer att inledas med en kyrkbyrunda med moster och mitt lilla solsken Neo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0