Ska man skratta eller gråta?

Fullmåne får folk att sova sämre, bli galna, göra konstiga saker samt att man blir mer känslig. Idag har både jag L och C motvilligt blivit en del av dessa händelser. Igår kväll var det två personer som beklagade sin tragiska upväxt till C, vid 2 tiden inatt ringer L till C , och med gråten i halsen försöker hon tala men det gick icket, hon storgrinade. Imorse Blev C inblandad i ett morgongräl som slutade upp med krokodiltårar. När C väl kommer till skolan finner hon mej. Och vad gör jag? jo, jag storgrinar. Vad är oddsen på detta? det finns bara en enda orsak, just i detta nu är det fullmåne

Jag är inte ensam efter detta händelserika dygn C&L har kommit och gjort mej sällskap. Nog är det tur att jag är ledig imorgon med tanke på att jag inte har sovit alls inatt, utan suttit och försökt få L på andra tankar som slutade med att hon fick försöka få mej på andra tankar. Lyckat. Imorgon ska jag inte stiga upp ur min säng, jag vägrar. Så om ni nu efterlyser mej så ligger jag i min säng och ruttnar, i brist på annat.

Have you ever been alone in a crowded room?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0