Party like a rockstar!

Jag C  och L bestämde oss för att unna oss att gå på hockeyn igår, kul hade vi som fan. Lite öl i baren också det slog inte fel. Väl hemma i g stad så gick jag och L till statoil och köpte oss 2 3,5or var. Jag vet 3,5or. Men det var rätt mysigt det med. Sen efter dom ölen bestämmer vi oss för att fara till Allstar, japp en torsdag mitt härskap. Där mötte vi trevligt folk Jonathan och hans vänner. Men vad vi ej hade planerat var hem färden.. L hade lämnat sina nycklar hos mej så att vi verkligen hade en bra anledning för att fara till g stad igen. Jag skrev sms till hela telefonboken i hopp om att en gullig, ädel och hedervärdig själ skulle rädda oss från den bitande kylan i regnvädret. Men icket. I Lule finns det inte såna människor. Vi började vandra mot g-stad, men gav upp utnför L, varav hennes port var öppen. GREAT!
Sen fick jag besök av John Blund.




Där ligger jag och snarkar i Ls sköna säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0