Nu var man tatuerad!

När jag väl satte mej ner i stolen för att bli tatuerad så säger han

- Är det din första
-Ja
- och då väljer du FOTEN!?

Det var en konstig känsla men samtidigt ganska skönt. När ifyllningen började gjorde det lite ondare när han passerade benen på foten, men jag satt oh tänkte hatiska tankar så gick det jätte bra, då kändes det inte alls. Mina tår ville hela tiden röra på sig, men efter ett tag la dom dig ner och dog av den resterande tiden. Det var så äckligt kallt där inne, och jag höll på att frysa ihjäl.. sen ropar tatueraren
-KAN NÅGON ÖPPNA DÖRREN!?
Kallt blev det.

hela jag ville skrika NEEEEEEEEEEJ! men jag hade inte så mycket att säga till om. Mitt arsle var ganska bortdomnat när jag väl var klar.. Louise tatuerade sig efter mej och hennes tog bara tjuga minuter ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0