Julklappar

Snart börjar det bli dags får det årliga inköpet av julklappar. Börsen ska med andra ord tömmas. Jag älskar att shoppa julklappar, men ångesten hinner ifatt mej sen när jag kommer hem och inser att börsen är tom. Då är det inte så jävla kul längre. Dags att börja skriva upp en lista på dom som förtjänar mina julklappar och vilka som istället får ett ont öga. Det lär vi se. Men som sagt. Idag är det söndag tänkte faktiskt flotta ner mej i min underbart osköna soffa framför några filmer, och sen kanske, bara kanske om jag orkar så ska jag läsa igenom dom papper som jag ska redovisa imorgon. Men det orkar jag troligtvis inte. Nä nu har jag annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0