Jag lever för stunden precis som du

Det kallas tvivel det där som stör, ja det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör. och jag ser hur du tänker på nått, hur du längtar dej bort, som en fågel i bur. En obehaglig distans en konstig känsla någonstans, det känns tomt eller hur?

Allstar blev det ikväll, med J, hennes pojkvän och Emma, jag har nog aldrig varit på så bra humör en utekväll som denna. Det var svårt att vara utan alkohol när man blev bjuden hela kvällen, massor med roliga mystiska drinkar hit och dit. Men jag mådde super för det! jag kände mej snygg som attans ikväll, senast jag gjorde det var då en karl som jag inte längre känner sa hur underbart vacker jag var, vilket jag sedan ångrade djupt. Han är en fin människa för det. Oj nu kände jag mej ädel och hedervärdig här mitt i allt, nä men han förtjänar att få veta vilken fin person han faktiskt är. Men det behöver inte han få veta egentligen. J såg så trött och full ut på bussen hem, riktigt söt faktiskt! lilla Thord. På  tal om namnet Thord, så gav jag mina syskons kanin det underbart fina namnet, hoppas han känner sig speciell där ute i den bitande kylan!

Puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0