It's not you i'ts me

Ikväll har jag roat mej med att totalt dumma mej med folk. Jag inledde det hela med frågan:

Vill du ta ett bad i ketchup med mej?
Då fick jag oftast svaret nej, eller konstigt roliga svar.
Då ställde jag en annan fråga som löd:
Vill du ta en simtur i chokladpudding med mej?
Då dumförklarade dom mej.
Då ställde jag den sista frågan:
Vill du ta en dusch i vaniljvisp då?
Då slutade dom svara..

Ja, jag är väldigt lättroad, och mina tankar är oftast på högvarv.

Jag tror att det hade varit en rolig känsla att bada i ketchup, men ändå väldigt äckligt. Och att ta en simtur i chokladpudding kan ju inte vara det lättaste med tanke på att det borde ju gå lite trögt att ta sig framåt. Och en dusch i vaniljvisp låter ganska spännande. Den enda som förstår mej med detta är min fru som också brukar roa sig med att dumma sig med dessa frågor till folk. Fast vi gör det oftast i brist på annat när vi umgås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0