If today was your last day

På första lektionen idag kommer min mentor fram till mej och talar om att jag har rehabilitering och habilitering. Det är konflikter mellan mej och rehabiliteringsläraren på varje lektion, vi hamnar båda på krigsstigen. Men min mentor sa
"idag får du gå på rehabiliteringslektionen och hålla käften Amanda, så att du får betyg i ämnet, tänk bara på att hålla käften" rakt och ordagrant. Hon är så söt min lilla mentor. Men jag löpte ändå amok på denna hemska rehabiliteringslärare som vägrade att hjälpa mej för att jag hade hunnit längre fram än resterande i klassen, jag var tvungen att invänta dom andra. Så det blev inte många snälla ord, men det var det värt. Sen gick jag till min mentor och berättade om mitt misslyckande att hålla käften. Men jag kan inte hålla käften när lärare beter sig på detta vis, tyvär. Men att hålla käften är inte direkt min starka sida.

Imorgon gäller det, vi ses på aeon kl 12 imorgon Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0