Idioti

Idag har varit en väldigt lång dag. Jag hatar denna dag. För det första var jag tvungen att lida gissa varför? jo samhällskunskap! woohooo, det bästa som finns! nej det finns inget värre. Är det något jag verkligen inte förstår så är det samhälls. Så jag svamlade bort lektionen istället som jag gör en gång i veckan just på den lektionen. Men min lärare i samhälls (Maria) säger att hon förväntar sig mycket mer av mig. Hon förväntar sig tydligen att jag ska hinna bli smartare och försöka få mer kunskap om detta på mindre än ett halv år. Yeah right. Lycka till med det. Sen har vi haft föreläsning om minoritet. Samer. Vilket var ganska intressant. Jag tror att jag ska gifta mej med en same, så kanske jag kan dra en lite joik eller vad det nu heter för er. Och jag skulle räkna mina renar varje morgon, en efter en. Men jag skulle nog stå över vandringen med dom, det överlämnar jag till min karl, så kan jag njuta av det vackra vädret eller något annat medans han är borta några månader, sköönt. Efter det hade vi föreläsning om att vara beroende av läkemedel. Det var så tråkigt att jag somnade i början av föreläsningen. Men ändå var jag bara tvungen att göra dom lite nervösa med mina åsikter och frågor i slutet. Då tyckte dom att jag skulle bli medlem i deras förening?? nej tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0