Havet är djupt

Nere på botten där är det toppen, havet är djupt. Den låten har jag haft på hjärnan i veckor nu. Men igår, var en konstig kväll. Jag fot till örnäset och förfestade med mina kamrater, jag skulle vara nykter men då tog sune fram jägern, och jag svepte. Sen drog vi ut på cleo där folk bjöd på mer alkohol. Kvälen slutade med att jag var lite för full och for iväg hemåt, medans alla sökte mej borta på cleo. Men då gjorde jag misstaget att sänga mina ögon på bussen och vaknade upp och insåg att jag var i sunderbyn. jag klev av bussen och började vandra. Men det gick inte, det var för halt. Utan pengar på mobilen så fick jag iaf tag i softie som rang till min mormor för att jag skulle ta mej hem. Till sist kom Henning och räddade mej från en lång promenad i den bitande kylan och den blänkande halkan. Så nu mitt härskap har jag bestämt mej, jag har sagt det många gånger men nu ska jag fullfölja det. Nu ska jag bli nykterist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0