freaky friday

Familjen har valt att svika mej, men det kan jag överleva. Jag tog modet till mej och valde att göra ett sista misslyckande med skolfoto idag, som jag sa det bev misslyckat, men det var väl värt ett sista försök? Jag är inte så fotogenisk som jag trodde. Nåväl, har tryckt i mej mängder med smörgåstårta idag, okej jag ska inte ljuga, det var även operatårta och lite smått och gott. Men jag tog tag i städningen i mitt rum iaf, så lite stolt är jag faktiskt. Mina vänner är upptagna ikv MrJ har haft en kväll med pojkarna och är på kaffelino ikv, L är på middag med jobbet och C ska på dejt. Hade kunnat vara med Myrevikarna men jag blir så läskad när dom dricker och har sig och J har farit med Erik till Gve för att hjälpa pillis med nå däck för att han hade punktering. Så kommer vi till ruttnandet, just nu, vad ska jag göra ikväll? tydligen ingenting verkar det som. Fast nu ringde jag J.S och hon skulle ringa när idol slutade. Jag vill verkligen inte vara hemma, vill bara bort, bort från allt helvete. Det är så mycket nu och stressen är på hög nivå, nä ska ta mej en kopp the och en cigg för att försöka lugna ner mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0