En dag som denna

Jag tog mig runt kyrkbyn idag. (APPLÅDER!) 
Då tyckte jag att jag förtjänade en lyx cappuccino på roasters.
Sagt och gjort.
Lilla Joel gjorde mig sällskap. Men då fick han följa med mig att hitta bra fotoramar och ljus.
Vilket kostade mig 500 kr.. Ont i hjärtat. 

Min syster kom hem idag med en påse kläder som mormor shoppat åt henne. Bara sport märkes kläder. Hon är ju för fan bara 10 år, ofta hon bryr sig om vad hon har på sig?  
Äckelunge!

Men en tröja var väldigt läcker, men jätte rosa, definitivt inte min stil. Men en sån skulle jag ha. Jag ringde min kära mormor och bad henne kolla om den fanns i vuxenstorlekar, men icket. Men jag bad henne ta en större storlek än vad min syster Agnes har, tro det eller ej, men den passade. Den behåller vi.

Nu så här på kvällskvisten har jag spenderat min tid åt min fladdermus.
Hon är trög, snubblar på sig själv, springer in i dörrar och väggar fast hon vet att det gör ont. 
Vi är perfekta för varandra, jag och flickan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0