Do you belive in magic?

Jag tänkte dela dela med mej om mitt samtal med Johanna alldeles nyss :

Jag: "jag tror att han blev tappad som barn och att hans tankar rymde från honom så han äger inga tankar för tillfället, han tror bara att han har tankar. och låtsas som att han har det för att folk ska tro att han är helt hundra, men jag vet att han inte är det, och det vet hans tankar också. Så jag ska söka upp dom där förbannade tankarna och ansluta mej till deras gäng och snacka skit om deras förra ägare"

Johanna: "Du är fan mongo, hahahaha, sepe"

Jag: "jag anser mej själv som ett geni, jag tänker ansluta mej till mensa när jag ändå är igång"

Johanna: "Fyfan att alla smarta människor är idioter"

Jag: "Min framtid ser ljus ut, jag är nog inte så dum som folk tror"

Tänkte även meddela att det gick 500 älskvärda kronor på krogen denna underbara helg, jag ansåg att jag var värd det. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0