Det är kärlek!

kärlek är att shoppa. Jag shoppar i brist på annat, jag shoppar när jag är ledsen, jag shoppar när jag mår som bäst, jag shoppar bara för att shoppa. Ja saken är den att jag slösar pengar utan att jag behöver det, helt utan anledning. Men idag var jag på stan med L och J. Luleå har den sämsta shoppingstaden, den är kass. Men jag hittade mej ett armband och en tröja. wow. Jag var ute efter nya party kläder, eller bara något snyggt, men fann inget alls av intresse. Det finns inte mycket party kläder här inte, nä.  Då försökte jag finna mej skor, skor gör mej lycklig, jag älskar att köpa skor. Nu har jag hittat mej ett par läckra skor som jag vill ha, enbart för att ha dom, inte för att ha på mej dom. Dom är lite för mycket.

Mördarskorna som jag vill ha 



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fresh dude ;)

2009-10-21 @ 21:46:48
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0