Borlänge

Igår under middagen hos familjen sundberg så kom Borlänge upp i ett samtalsämne och Louise faller i skratt. Jag kunde inte heller riktigt hålla mig, dom andra förstod ingenting. Men För ungefär ett halv år sen så var vi på fest och en tjej sitter och pratar om knark med mig. Jag var inte heller direkt nykter och hon irriterade mig väldigt mycket. Hon hade tidigare sagt att hon var från Borlänge. Till sist säger jag "DU SITTER HÄR OCH SÄGER ATT DU ÄR FRÅN BORLÄNGE!" men jag skulle ju egentligen klaga på att hon satt och skröt om hur mycket droger hon hade tatt. L föll i skratt och jag insåg inte vad jag sjäv hade sagt, så jag fortsatte att konfrontera henne.

Lollo skulle ta en bild på oss den kvällen då säger jag
"vänta jag ska bara fejka ett leende".
Puss på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0