I fell in love with an alien.

Ligger och inväntar på att fara med hela familjen på Waldorf, Jocke fyller 40 imorgon. Efter den utsökta middagen så blir det att fara och se hockey, Lule-Djurgården. Men när vi väl är på Waldorf så ska jag fan tigga till mej både förätt, varmrätt och efterätt. Vad är annars meningen med att gå ut och äta? Men då fuskar jag lite med min diet, men det är det värt.
Ska man synda så ska man synda rejält!
Just nu håller jag på att skriva en romantisk rysare till svenskan. Dom som känner mej vet mer än väl att mina innersta tankar kan vara väldigt hatiska, så det går nog bra det här. Annars är skolan ett rent helvete och maten är rena rama döden. På tal om döden, varför ger man folk blommor egentligen? det är som att ge någon döden? jag menar, vad har man dom till? för att dom ska vissna och dö? precis, döden. Jag själv hatar att blommor, jag vet faktiskt inte varför. Men om man nu ska ge någon blommor så kan man väl tänka efter lite och ge något som man kan ha nytta av, som choklad, det gör iaf min mage väldigt glad. Men som sagt det är upp till varje enskild individ vad man anser om den saken. Nu ska jag försöka fixa mej så jag kan visa mej ute idag.

- Han har ju en dammsugare iaf!
- Ja som han möjligtvis använder om ett glas gått sönder..
- HAHAHAHAHA


Someone who would die for you and more,
But it aint me babe
It aint me you’re looking for babe


En gammal bild på det, diamonds are a girls best friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0