7/10

Hade körlektion idag, har faktiskt tagit tag i det nu, så nu är de inte mycket kvar. For in till stan en timme före dock i brist på annat. Så när jag går där på  kungsgatan så flög ett väldigt speciellt minne upp i huvudet på mej. Det var förra sommaren, jag hade just fått min hund och hon bestämde sig för att skita mitt på gatan, så jag lät henne göra det också, måste man skita så måste man. När vi väl börjar gå jag och min tös så skriker en gammal kärring åt mej "ta upp efter din hund!" jag var inte på bra humör alls den dagen så jag skrek i min ilska tillbaka

"MEN GÖR DET SJÄLV OM DU TYCKER ATT DET ÄR SÅ JÄVLA KUL!" och se på fan, kärringen hämtade en påse och tog upp skiten.

Lärarna driver mej fan till vansinne. Eftersom att jag är den enda i klassen som vågar säga vad jag tycker och tänker till lärarna som hela klassen har sagt också, så är det jag som får skiten eftersom det var jag som sa det. Hmm, man kan ju förfan inte vara lärare om dom inte kan ta kritik? det är då min åsikt. Så ja, jag är ju inte så populär bland lärarna för att ingen i klassen vågar öppna käften, dom smörar hellre för att få vara "favoriten".Patetiskt. Lärare säger ju alltid att vi ungdommar ska yttra våran åsikt, sen när man väl gör det, så är man körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0