The party last night!

Igår for jag L och J och käkade middag på Allstar. Det slutade med att det blev en sjuhelvetes kväll! Jag och L bestämde oss för att kolla i biljardrummet om det hände något spännande där, och tro mig det gjorde det!

Då ropar Niklas Olausson och ber oss att hjälpa honom, Mats Lavander, Johan Ejdepalm mm, att vinna lite pengar på några spelautomater. Det gjorde vi.
Dom pojkarna blev vårat sällskap.

Innan J kom ut till taxin gick hon vilse inne i hotellet. APPLÅDER!

 

Sen satt jag och surrade med taxichaffisen om piercingar och tatueringar i typ en kvart, av någon anledning. nej det var inte jag som valde det samtalsämnet.

Bilderna från allstar kommer från Lollo









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0