Sorry for the shape I'm in.

Igår var en otroligt underbar dag. Jag kastade pengar överallt på vad? tjaa, inte mycket. Det var det värt. Sen ringer min mor och säger
"waldorf nästa".

Både min hjärna och mage skrek av lycka.
Där kom jag, armen full av shoppingpåsar, det bredaste leendet på länge. Hur kan jag bli så lycklig av shopping?

Efter det skulle hela familjen hyra film, vilket tog ungefär en evighet, väl i kön när jag är som mest irriterad på min familj så kommer Patrik och hälsar glatt. Men han fick inte så glad hälsning tillbaka. Förlåt Patrik.
Sen bev det bio, paranomal activity, bra film.
Det roligaste var när alla skrek och hade sig.

Men idag är det torsdag..
Åt helvete med dömt-till-att-misslyckas-torsdagar.
Nästa torsdag hoppar jag över.

Nu försökte jag hitta en låt om "Amanda"  men fann denna vidriga låt.

Nicky spesh - Amanda

Jag tänkte säga att jag är cool, men jag tror att jag undviker det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0