Man blir knäpp av att vara inlåst i sitt hem!

Jaaa.. godmorgon på er som har sovit inatt då. Jag kan meddela er att, jag inte alls har sovit, utan spenderade min tid till att se en 3 och en halv timmes lång film, mitt i natten. Sen var det ingen ide att gå och sova.

Så vad har jag nu hunnit med innan klockan blev 7..
Jag har, tagit på mig kläder.
Jag har, fixat håret.
Jag har, tagit på mig mina smycken.

Jag tänker inte sminka mig

Men jag har dessutom hunnit med att gå ut med min hund på en av dom få morgonsvängarna jag gjort med henne. På våran lilla promenad så bestämde jag mig för att kika in hos mormor för att se om hon var vaken för att ta sitt 07.00 kaffe. Men det var hon icket!

Så jag gick vidare.

Sen kikade jag in hos moster i hopp om att Neo hade vaknat till liv, men icket!

På väg hem igen, ensam, övergiven och uttråkad,
så började jag att samtala med den enda som faktiskt stod vid min sida, vaken dessutom, Diva.
Hon är en underbar lyssnare!

Jag insåg just hur patetisk jag är. En fredag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0