Happy days!

Idag är en UNDERBAR dag.
Jag vaknade mot min vilja. Jag var inte ens arg. Mor min hade ställt fram frukost åt mig.
Sen var det nationella proven i svenska, skriftliga.
Något jag faktiskt är bra på. Yey.
Jag blev klar först, så jag begav mig hemåt för att få mitt dagliga intag av kaffe.

Jag känner mig inte alls som mig själv idag.
Jag sitter helt ensam hemma och sjunger kärlekssånger i min ensamhet.
Jätte vackert måste jag få påpeka.
Inte likt mig, inte likt någonstans.
Jag är äckligt glad och konstigt kärleksfull idag också.
Skrämmande men FANTASTISKT!

Nu sitter och skriver några små snuttar av mina kärlekssånger till Joel, enbart för att jag vet hur mycket han avskyr mig när jag gör det. Men jag hjärntvättar honom med min charm och säger att han älskar mig innerst inne, och att han inte riktigt har blivit medveten om det ännu men att det kommer på ett eller annat sätt.
Han gav med sig.
TUMMARNA UPP!

Vad i helvete har hänt med mig!?

Jag är på topp, och ingen kan förstöra min underbara dag!
Inte ens en körlektion med morfar kunde förstöra detta "moment" som jag går igenom.


Man kanske ska gå  till kyrkogården och ge en blomma till en grav som saknar blommor? :)


Inte ens denna låt gör mig arg idag!
UNDERBART!

Sh boom



Kommentarer
Postat av: Louise

EXAKT!! så känner jag idag :D Sen bilden på dig och mig där är ju inget annat än KLOCKREN :D

2009-11-19 @ 10:44:38
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Amanda

UNDERBART med andra ord :D

2009-11-19 @ 16:56:44
URL: http://unshaped.blogg.se/
Postat av: Caroline

:D

2009-11-22 @ 17:07:50
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0