Det är käääärlek Johan.

Ett vanligt samtal med Johan (gurkan)

Johan: Din mor är ond.
Jag: men vad tror du skapade mig?
Johan: ÄCKLIG BILD I HUVET!
Jag: va?
Johan: din mamma och pappa i skapandets skede..
Jag: JAG KOM MED STORKEN!
Johan: nä, du vart utbajsad av djävulen, bara så det är.
Jag: en fladdermus kom med mig.
Johan: fan vad töntigt det skulle se ut.
Jag: Nej ASCOOOLT!
Johan: en fladdermusjävel?! snarare någon sorts puppa som bara värpte ut dig. typ två gigantiska svarta trasiga jävliga vingar som öppnade sig. så bara hokuspokus och där var du. *POFF*
Jag: det låter precis som jag!

Det är nog bara jag som tycker att det där är kul, för jag ser verkligen framför mig när johan säger allt det där, med världens inlevelse och ljudeffekter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0